Що робити якщо невстигли передати показання лічильників
Не встиг передати показання? Пояснюємо, що необхідно робити та як відбуваються нарахування.
Якщо показання лічильників з будь-яких причин не передані вчасно, нарахування будуть здійснені за середнім об’ємом споживання за вашим особистим рахунком на підставі даних попередніх періодів.
Коригування нарахувань залежатиме від періоду, за який не передавались показання:
• показання не передаються менше 3-х місяців — коригування відбудеться автоматично при наступній передачі будь-яким зручним способом: https://bit.ly/3bRgjdh.
• показання не передаються більше 3-х місяців — коригування можна здійснити лише на підставі заяви, поданої через розташовані на вході у сервісні центри скриньки, месенджер у Facebook або Skype (https://bit.ly/3sGumsW), оскільки різниця між фактичним споживанням і розрахованим за середнім значна, а нарахування відбуваються за нормою споживання чи показаннями будинкового лічильника.
Консультацію щодо нарахувань ви можете отримати у Центрі комунального сервісу будь-яким із зручних способів — https://www.facebook.com/cks.com.ua або за телефоном (044) 247-40-40.
Більше новин на нашому Telegram-каналі: https://t.me/kyivteploеnergo