Шановні відвідувачі! Сайт працює у тестовому режимі. Зауваження та пропозиції просимо надсилати на електронну пошту teplo.org@kte.kmda.gov.ua.

В умовах «червоної зони» клієнти КП «Київтеплоенерго» можуть скористатися дистанційними сервісами та консультаціями

Опубліковано 15.11.2021, 15:20

З 1-го листопада «Центр комунального сервісу» (ЦКС) та центри обслуговування клієнтів для юридичних споживачів КП «Київтеплоенерго» приймають клієнтів за умови наявності ПЛР-тесту (строком дії 72 години) або сертифікату про вакцинацію.

На час дії карантинних обмежень у столиці КП «Київтеплоенерго» відновило дистанційні сервіси. Опломбувати/розпломбувати лічильник гарячої води чи опалення, поставити на комерційний облік чи здійснити контрольне зняття показань лічильника можна без візиту до центру обслуговування. Для цього треба написати електронного листа, додати необхідні документи та надіслати все на електронну пошту kzp@kte.kmda.gov.ua.

Також звертаємо увагу, що «Центр комунального сервісу» надає клієнтам Київтеплоенерго можливість вирішити більшість питань онлайн:

Усі інші питання, в тому числі щодо укладення договорів про надання житлово-комунальних послуг, договорів реструктуризації заборгованості та отримання завірених копій документів і довідок (зокрема про стан заборгованості), можна вирішити на особистих прийомах у ЦКС. Запис через електронну чергу на: https://cks.com.ua/equery.

Більше новин на нашому Telegram-каналі: https://t.me/kyivteploеnergo

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux