Капремонти. Співфінансування капітальних ремотів у багатоквартирних будинках
Як це працює?
Мешканці багатоквартирного будинку можуть провести капітальний ремонт, реконструювати, реставрувати, здійснити технічне переоснащення, виконати енергоефективні заходи тощо. Обов’язковою умовою є те, що будку має бути більше 10 років з початку експлуатації.
Цей механізм передбачає широкий спектр робіт і гнучкі параметри співфінансування (графіка).
Хто може взяти участь?
Скористатись механізмом можуть усі багатоквартирні житлові будинки, незалежно від того створене там ОСББ чи ЖБК.
В будинку створюється ініціативна група з трьох співвласників будинку та проводяться будинкові збори, на яких приймаються рішення щодо участі, видів робіт, фінансування тощо.
Як самоорганізуватись та взяти участь в Капремонтах мешканцям будинку без ОСББ?
Створюється ініціативна група в складі з трьох співвласників будинку.
Створення оформлюється протоколом. Протокол складається у довільній формі, підписується усіма членами групи і не потребує реєстрації.
Ініціативна група: обирає вид робіт, заповнює форму (Додаток 1 до рішення № 780/1784), звертається до комунального підприємства "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду району" (Керуюча компанія).
Керуюча компанія: протягом 10 днів після отримання звернення виходить на об’єкт та складає Дефектний акт визначає, попередню вартість робіт, інформує ініціативну групу про попередню вартість робіт.
Ініціативна група підтверджує наміри: отримавши в комунальному підприємстві інформацію про попередню вартість робіт ухвалює рішення: впроваджувати обраний вид робіт, або обрати інший вид робіт та звернутися до керуючої компанії повторно, заповнивши нову форму.
Ініціативна група проводить Загальні збори співвласників. Обрана на зборах Уповноважена особа: надає комунальному підприємству примірник протоколу зборів співвласників, укладає від імені співвласників договір з визначеним у встановленому порядку районною в місті Києві державною адміністрацією замовником на реалізацію проекту, узгоджує проектну та/або проектно-кошторисну документацію, підписує акт виконаних робіт.
Керуюча компанія: визначає остаточну вартість робіт, здійснює контроль за накопиченням коштів.
Замовник: забезпечує розробку проекту та/або проектно-кошторисної документації, проводить закупівлі та визначає підрядну організацію, забезпечує реалізацію проекту, залучає Уповноважену особу від співвласників до процесу реалізації та підписання акту виконаних робіт.
Де отримати консультацію та куди подавати документи?
До районної в місті Києві державної адміністрації.
Контакти відповідальних осіб: